Terug

  • Voor 16:00 uur besteld morgen in huis
  • Erectiepillen anoniem verzonden
  • Erectie ondersteunende middelen Natuurlijke producten

Klantenservice

Heb je hulp nodig? Stel ons een vraag, bekijk de meest gestelde vragen of neem contact met ons op. We helpen je graag verder.

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Veel gestelde vragen

1.1 Hoe worden de producten verzonden?

Erectiepillenwinkel.nl verstuurt de bestellingen altijd discreet in een anonieme verpakking. Dit betekent dat de producten worden verzonden in een onbedrukte, blanco pakket of envelop.

1.2 Hoe bestel ik een product?

Zoek het product dat je wilt bestellen en leg het in de winkelwagen. Wil je verder shoppen? Dan klik je op ‘Verder winkelen'. Het product blijft in de winkelwagen staan. Als je meteen wilt bestellen, klik je op ‘Naar kassa en afrekenen’.

1.3 Ik wil mijn bestelling retour sturen

Wanneer je de bestelling wil retourneren kun je het pakket of de envelop terugsturen naar ons postbusadres. Het adres staat vermeld op onze webwinkel.

1.4 Wat zijn de betaalmethoden?

Er zijn verschillende betaalmethoden zoals Mastercard, Bancontact, Sofort Banking, Klarna, IDeal, Bankoverschrijving en meer methoden. Alle betaalmethoden staan vermeld op de pagina waar de betaalmethoden beschreven worden.

1.5 Bestelling nog niet ontvangen?

Alle orders geplaatst op werkdagen voor 16:00 uur welke ook op dat moment zijn betaald, worden dezelfde dag verzonden. In 99% van de gevallen ontvang je de bestelling dan de volgende dag. Heb je na 5 werkdagen de bestelling nog niet binnen? Dan kan het zijn dat er wat mis is gegaan bij de Post.nl. Neem dan zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op, zodat wij er alles aan kunnen doen om de order alsnog zo spoedig mogelijk bij je te bezorgen.

1.6 Wat staat er vermeld op mijn bankafschrift?

Wanneer je een betaling overmaakt via bijvoorbeeld Credit Card, IDeal of een andere methode zal er op je bankafschrift geen Erectiepillenwinkel.nl of andere herkenbare tekst komen te staan. Ook op je bankafschrift houden wij het graag discreet. Er zal er niet zichtbaar zijn wat je bij ons besteld hebt.

1.7 Hoe weet ik dat me betaling goed is ontvangen?

Nadat je een bestelling hebt gedaan ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.

1.8 Ik heb een vraag die niet beantwoord is

Voor meer vragen kan je contact opnemen met onze klantenservice.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »